Sweet as, New Zealand!

De sista timmarna i det här landet, och den här månaden har gått snabbt! Många saker var som väntat: folk är väldigt trevliga, och med en befolkning på 4,5 miljarder så är det inte särskilt tätbefolkat och landet består mest av småorter snarare än städer.

Jag har fått lära mig den smärtfulla läxan att mygg och knott i det här landet är obevekliga, och deras bett tar riktigt lång tid att gå bort! Jag har också fått reda på att detta är ett land där folk gillar att hoppa från broar in i sjön/floden, inte bara i bungyform, och jag har också förstått att jag faktiskt verkligen kan uppskatta en vacker utsikt/område av ett bergslandskap. Det spelar inte så jättestor roll att det är kallt, när man är omgiven av ett tillräckligt vackert och dramatiskt landskap.

 

Thanks New Zealand – it's been sweet as!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0