Snart dags for Nya aventyr!

Efter over tre manader I Red Cliffs har manga som jag har lart kanna har dragit vidare. Nar jag forst kom hit I mitten av februari, var vi strax over 100 pers som bodde pa vart hostel. Under de senaste veckorna har antalet gatt ner till ca 50, inkluderat idag da 10 pers akte harifran. Sa nu ar det antligen dags for mig att gora detsamma!

Om en vecka, den 24:e, tar jag 6-timmars bussen till Adelaide. Dar moter jag upp tva vanner fran Sydney, Sara och Dom. Det blir roadtrip till Perth, med nagra goa stopp pa vagen. Jag kommer att ta mig vasterut, precis som jag hade hoppats pa!

Livet ute pa landet har fortsatt som vanligt, med grill efter jobbet och kallare natter/morgnar etc. Mina dagar har ar raknade sa att saga, och jag har jobbat de dagar som behovs for att kunna soka andra aret. Lite nya aventyr behovs innan jag aker tillbaka till Sverige I slutet av juni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0