Sista dagarna i Red Cliffs..

..Har minst sagt varit intensiva. Och allteftersom antal personer har krympt, blev man narmare van med de personer som fortfarande var kvar, och i och med att man ser slutet sa kan man njuta mer av stunden man har kvar. I och med att allas jobb (inklusive vart efter att vi borjade packa paprika) ar vaderberoende, och det regnade en hel del sista veckan, blev mina sista tva dagar ganska intensiva och valdigt roliga. 
Tva irlandska broder lagade irlandsk Guiness Stew som var forvanansvart gott, och sista kvallen kom var chef over till vart hostel och bjod pa pizza. 
 
Under mina 14 veckor i Red Cliffs har jag lart mig att uppskatta ekologiska ravaror annu mer (speciellt nar det ar gratis!), jag vill lara mer annu mer japanska och italienska och jag tanker kopa en ukulele i framtiden. Ett uttryck som jag har lart mig att uppskatta annu mer nu ar "sharing is caring"! - och det ar alltid lika spannande att traffa pa/bli van med manniskor man aldrig hade umgatts med annars. 
 
 
 
Nu sitter jag i vart rum i hostelet pa Adelaide och njuter av att vara i en mer "normal" miljo igen - dessutom skriver jag detta via wifi som faktiskt har ganska bra hastighet..! Att "ga tillbaka till vardagsmiljo" (aka stadsmiljo) far jag ta och borja vanja mig vid igen. Vi kommer att stanna har over helgen och sedan borja var roadtrip vasterut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0